חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי עומד בראש קבוצת רפאל?

קבוצת רפאל נחשבת היום לאחת מקבוצות הנדל"ן הגדולות והבולטות ביותר בארץ, ולא בכדי. לאורך למעלה מ-30 שנות פעילות הלכה הקבוצה והתמקצעה בעוד בעוד ענפים וסוגים של פרויקטים, כך שהיום היא מחזיקה בארסנל עשיר ומקיף ביותר של שירותי נדל"ן. בראש קבוצת רפאל עומד מר דוד רפאל, שמוביל אותה מדי שנה אל עבר הצלחות חדשות, פרויקטים חדשים ומרעננים, ומצליח לחולל שינוי של ממש בנוף הבנייה הישראלי. בואו להכיר עוד את דוד רפאל, כדי לדעת שבעזרתו ובעזרת קבוצת רפאל תוכלו לקחת חלק בפרויקט הנדל"ן הגדול הבא.

דוד רפאל – הכירו את האיש שעומד מאחורי קבוצת רפאל

מר דוד רפאל מגיע מתחום הנדל"ן, ויש לו חלק אדיר בתנופת התחום בעשרות הנשים האחרונות. דוד רפאל עומד בראשותה של קבוצת רפאל, והוא ממשיך להוביל אותה אל עבר היקפי בנייה נרחבים, גם במישור המסחרי, גם במישור המגורים, וגם במישור ההתחדשות העירונית

לאורך השנים צירף אליו דוד רפאל עוד ועוד אנשי מקצוע שמגיעים מתחום הנדל"ן – החל מאדריכלים, הנדסאים וקבלנים, דרך מפקחי בנייה, ועד סוכני מכירות ואנשי שיווק שממנפים כל פרויקט קדימה.

קבוצת רפאל – לא סתם עוד קבוצה

לא מעט קבוצות נדל"ן ובנייה בארץ צצו רק בשנים האחרונות, ולא מביאות איתן את המקצועיות הדרושה, הניסיון ההכרחי והידע העשיר לצורך טובת הפרויקט ולצורך טובת המתגוררים בו או השוכרים שלו. לעומת זאת, קבוצת רפאל מביאה איתה את כל אלו ובענק: המקצועיות שלה היא הטובה ביותר בארץ, הניסיון שלה הוא עשיר ביותר ועומד על עשרות שנים בתחום, והידע שלה הוא פשוט אין סופי.

זה הזמן שלכם ליצור קשר עם קבוצת רפאל על מנת לבדוק באיזה מבין הפרויקטים הפעילים שלה גם אתם יכולים למצוא את עצמכם.