חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמירה על איכות מי הבריכה במהלך הקיץ

כשמגיע חום הקיץ הצורב, אין דבר מרענן יותר מאשר לטבול בבריכה הפרטית שלכם. עם זאת, כדי ליהנות לחלוטין מהבריכה, חשוב מאוד להבטיח שאיכות המים תישאר צלולה ובטוחה. אואקיל מציג טיפים חיוניים שיעזרו לכם לשמור על איכות המים  בבריכה הפרטית שלכם במהלך חודשי הקיץ החמים.

1. סינון רגיל

מערכת הסינון של הבריכה ממלאת תפקיד חיוני בהוצאת פסולת ומזהמים מהמים. ודאו שמסנן הבריכה נקי ותפעולי. יש לנקות או לשטוף את המסנן באופן קבוע כדי למנוע סתימות ולמקסם את היעילות שלו. סינון נכון ישמור על מים צלולים יותר וימנע גידול של אצות וחיידקים.

2. ניטור pH עקבי

בדקו באופן קבוע את רמות ה- pH של מי הבריכה באמצעות ערכת בדיקה אמינה. טווח ה- pH האידיאלי צריך להיות בין 7.4 ל 7.6, מכיוון שזה מבטיח חווית שחייה נוחה ומשפר את היעילות של חומרי ניקוי. התאימו את רמות ה- pH לפי הצורך באמצעות תוספות או גזרות pH.

3. איזון כלור

כלור הוא חומר חיטוי רב עוצמה השומר על מי הבריכה שלכם מפני חיידקים ופתוגנים מזיקים. עם זאת, שמירה על איזון הכלור הנכון היא מכריעה. כוונו לרמת כלור של 2-4 חלקים למיליון ( ppm ). מעט מדי כלור יכול להוביל לצמיחת חיידקים, בעוד שכלור מוגזם עלול לגרום לגירוי בעור ובעיניים.

4. טיפול מבוסס כלור

במזג אוויר חם, מזהמים אורגניים כמו זיעה, שמנים וקרם הגנה יכולים להצטבר, אפילו עם תחזוקה נאותה. טפלו בבריכה עם טיפול מבוסס כלור. פעולה זו מבטלת מזהמים אלה ומשחזרת את בהירות המים. עקבו אחר הוראות היצרן לגבי אמצעי זהירות למינון ובטיחות.

5. ניקוי

במהלך הקיץ עשויים להצטבר בבריכה עלים, חרקים ופסולת אחרת. השתמשו ברשת כדי להסיר פסולת צפה באופן קבוע. בנוסף, צחצחו את קירות הבריכה והרצפה כדי למנוע גידול אצות. שמירה על ניקיון הבריכה מפחיתה את המתח על מערכת הסינון ומקדמת זרימת מים טובה יותר.

6. זרימת מים נכונה

זרימה נכונה מסייעת להפצת כימיקלים באופן שווה ומונעת אזורים עומדים בהם האצות יכולות לשגשג. הריצו את משאבת הבריכה שלכם במשך 8-12 שעות ביום במהלך הקיץ כדי לשמור על זרימת מים עקבית.

7. תחזוקה מקצועית קבועה

אמנם תחזוקה שוטפת של בעל הבריכה חיונית, שקלו לתזמן בדיקות שגרתיות ובדיקות תחזוקה על ידי שירותי בריכה מקצועיים. מומחים יכולים לזהות ולהתייחס לבעיות פוטנציאליות לפני שהן מסלימות, והם יעזרו לכם להבטיח שהבריכה שלכם תישאר במצב מצוין לאורך כל הקיץ.

סיכום:

על ידי ביצוע טיפים חיוניים אלה מאואקיל, תוכלו לשמור על איכות המים בבריכה הפרטית שלכם במהלך חודשי הקיץ החמים. סינון רגיל, ניטור pH, איזון כלור, טיפול בהלם וניקוי הם המפתח לחוויית שחייה בטוחה ומהנה. זכרו, בריכה מטופחת לא רק משפרת את ההנאה שלכם אלא גם מאריכה את חיי השקעת הבריכה שלכם. למידע נוסף היכנסו לאתר של אואקיל אחזקת בריכות